Darmowe próbki pomogą Ci zdecydować
Przykładowy pokój jest również popularny wśród klientów
O korzyściach ze współpracy z naszą firmą pisaliśmy w kilku artykułach na naszym blogu. Klienci doceniają korzyści, które zapewniamy już od dekady. W porównaniu z konkurencją różnimy się na wiele sposobów. Lojalni klienci mają m.in. możliwość otrzymania próbki wybranego produktu. I to całkowicie za darmo. Dzięki temu kupujący może dokładnie zobaczyć skład oraz jakość która go interesuje.
„Tym krokiem staraliśmy się zwiększyć wiarygodność naszej firmy. To nasza filozofia, nad którą pracujemy już od bardzo dawna. Chcemy dostosować się do potrzeb klientów, a najlepsze jest to, gdy mogą zobaczyć produkt lub jego próbkę na własne oczy.” powiedziała Terézia Straková z Horeca tekstylia.
Szczególnie w dzisiejszych czasach ważne jest to, aby klienci mieli możliwość obejrzenia danego produktu. Sprzedaż internetowa wzrosła w związku z końcem pandemii o kilkadziesiąt procent, a nie wszystko co znajdziemy w Internecie, jest naprawdę wysokiej jakości.
„Podążamy za mottem, lepiej raz zobaczyć niż sto razy usłyszeć. W Internecie często nie wiesz dokładnie, co kupujesz. Naszym celem jest stuprocentowa satysfakcja klienta. Z próbki mogą się wiele dowiedzieć - od koloru, jakości, grubości aż po wagę. Ponadto produkt wygląda inaczej na monitorze komputera, a inaczej w rzeczywistości. Sam kolor jest zupełnie inny w technologii cyfrowej niż w rzeczywistości.” kontynuuje kierownik biura firmy.
Kiedy zdajemy sobie sprawę, że nasi klienci dokonują dużych zamówień, często na cały hotel, ważne jest, aby widzieli, co faktycznie kupują. To inwestycja długoterminowa, a zły wybór nie musi oznaczać 100% satysfakcji.
„W ten sposób chcemy wyróżnić się na tle konkurencji oraz być bliżej naszych klientów. Dbamy o ich satysfakcję, aby mogli podjąć dobrą decyzję jeszcze przed wysłaniem zamówienia. Przecież w większości przypadków jest to duża inwestycja w cały hotel.” – dodała Straková.
Jak więc działa zamawianie próbek? To jest proste. Na naszej stronie internetowej dostępna jest opcja „Darmowe próbki” dla każdego produktu, a następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami. Wymaganą liczbę próbek można wpisać do książeczki próbek online. Następnie konieczne jest wypełnienie zamówienia wszystkimi niezbędnymi danymi.
"Wysyłamy klientowi próbkę o wymiarach 25x25 centymetrów. Ma okazję zobaczyć kolor, gęstość, strukturę materiału, wagę oraz porównać go z innymi produktami lub konkurencją.”
Jakich próbek nie można otrzymać zadarmo?
Logicznie wynika, że nie ma możliwości przesyłania naszym klientom próbek łóżek, materacy, krzeseł, ale także gotowych produktów takich jak ręczniki hotelowe, ręczniki kąpielowe, dywanika łazienkowego, szlafroki, poduszki czy kołdry. Jednak nawet w tym kierunku dostosowujemy się do klienta i możemy zaproponować mu alternatywę. „Jeśli klient jest zainteresowany np. ręcznikiem i nie wyobraża sobie jego idealnej struktury, grubości czy koloru, możemy mu sprzedać jedną sztukę. Podobnie z innymi podobnymi produktami." wyjaśnia kierownik. – zaznacza. Kolejnym aspektem jest korzystna cena.
Przykładowy pokój
Urządzasz hotel, pensjonat lub apartament? Nie możesz się zdecydować, jaki kształt nadać swojemu pomieszczeniu i jaki kolor wybrać? Żaden problem. Nasza firma oferuje również swoim klientom tzw. pokój modelowy „Klient zamawia jedną sztukę każdego produktu, który będzie częścią pokoju. Czyli np. zasłona, prześcieradło, narzuta itp... W związku z tym sam zdecyduje, czy lubi taki pokój i czy wykorzysta jego formę w całości swojego hotelu pensjonatu czy apartamenty – wyjaśniła Straková.
„Pokój próbny to korzyść, za którą płaci klient, ale z doświadczenia wiemy, że cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów. Kupujący widzi również wymiary, strukturę, kolorystykę zastosowaną we wnętrzu, co jest szeregiem zalet. Możesz zamówić jedną sztukę na raz, na praktycznie wszystko."
Najlepszy wybór? Wizyta osobista
Chociaż nasza firma działa na zasadzie zamówień internetowych, najlepszym rozwiązaniem jest osobiste spotkanie. W jednym miejscu zobaczysz wiele produktów, tkanin, wzorów i kolorów, co bardzo ułatwi Ci podjęcie decyzji. „Podczas osobistej wizyty zwracamy szczególną uwagę na każdego klienta. Jesteśmy otwarci na każdą możliwość, spotykamy się nawet poza dniami i godzinami pracy. Wszystko jest tylko za obopólną zgodą. Staramy się stworzyć przyjazną atmosferę, aby klient czuł się u nas dobrze” – podkreśliła T. Straková.
Podczas osobistego spotkania klient widzi wiele produktów w jednym miejscu, doskonale zaaranżowanych. Potrafi sprawdzić ich miękkość, grubość, zobaczyć kolor czy wzór. Gdy tylko wejdzie do naszego lokalu, przywita go gustownie rozłożone łóżko hotelowe lub elegancko udekorowany stół weselny.
Jednak to tylko ułamek, nasza firma stale poszerza swoje portfolio, dzięki czemu nawet najbardziej wymagający klient może wybrać coś dla siebie. Jedynym warunkiem osobistego spotkania jest konieczność wcześniejszego umówienia się na spotkanie i ustalenia terminu, w którym przedstawiciele naszej firmy chętnie doradzą, przedstawią produkt i odpowiedzą na wszystkie niezbędne pytania.
„Nasza firma jest otwarta i czekamy na każdego klienta, który odwiedzi nas osobiście. Na pewno nie pożałuje przyjazdu do nas, ponieważ zobaczy szeroką gamę różnych produktów produkowanych w naszej firmie. Na podstawie tej wizyty łatwiej będzie zdecydować, które z nich zamówić do swojego obiektu. To jednak tylko ułamek korzyści, które oferujemy naszym klientom. O bezkonkurencyjnych cenach mówiliśmy już w przeszłości i ten fakt nadal obowiązuje” – dodała T. Straková.